تسمه آلیاژی-فروش تسمه آلیاژی-قیمت تسمه آلیاژی-تسمه فنری-انواع تسمه آلیاژی
نوشته شده توسط : رسول دلاکان

فروش تسمه آلیاژی-قیمت تسمه آلیاژی-مقاطع آلیاژی ((قیمت مناسب))

تسمه آلیاژی-فروش تسمه آلیاژی-قیمت تسمه آلیاژی-قیمت مناسب تسمه آلیاژی-انواع تسمه

تسمه آلیاژی یک نوع تسمه است که از آلیاژهای فلزی تولید می‌گردد. این تسمه‌ها از موادی مانند فولاد ضدزنگ،آلومینیوم، تیتانیوم و نیکل تشکیل شده‌اند. و به دلیل خواص فیزیکی و مکانیکی بالا، برای انتقال قدرت و حرکت در مکانیسم‌های مختلف استفاده می‌شوند. از جمله کاربردهای تسمه‌های آلیاژی می‌توان به استفاده در صنایع خودروسازی، صنایع معدنی، صنایع هوایی و صنایع نظامی اشاره نمود.

انواع پر کاربرد تسمه‌های آلیاژی در ایران شامل گریدهای زیر می‌باشد.

تسمه st52-تسمه st37-تسمه Ck45-تسمه MO40-تسمه Ck60-تسمه ck75-تسمه SPK- تسمه آموتیت

به تعریفی دیگر تسمه آلیاژی در واقع برشی از سطح مقطع فلز می‌باشد. تسمه‌ها به دسته‌های مختلفی دسته‌بندی می‌شوند و کاربردهای متعددی دارند. از جمله انواع تسمه‌ها شامل: تسمه‌های پلاستیکی، تسمه نخی، تسمه آلیاژی، تسمه آهنی، تسمه استیل می‌باشد.

تسمه آلیاژی به این صورت تولید می‌شود که از ورقی که ساخت کارخانه است و هنوز به صورت رول نشده باشد. تسمه‌ها را تولید می‌کنند. و این نکته بسیار مهمی می‌باشد. که حتماً باید ورق به صورتی باشد که هنوز رول نشده باشد. زیرا در صورتی که ورق رول باشد نمی‌توان از آن تسمه‌آلیاژی تولید کرد. پس از آنکه ورقه‌ها در درون کارخانه‌ها تولید شدند این ورقه‌ها را برش می‌دهند و تسمه‌آلیاژی را تولید می‌کنند. این عمل معمولاْ در کارخانه اصلی انجام می‌شود.

تسمه آلیاژی از برش‌های یکسان از انواع ورق نسبت به کاربرد مورد نیاز تولید می‌شود. تسمه آلیاژی معمولاْ به دو روش نورد گرم و ماشین‌کاری تولید می‌شود. که عبارت است از تسمه‌های نوردی به صورت برش از ورق و با اندازه‌های طولی متفاوت و تسمه‌های ماشین‌کاری. بسیار خوش تراش و به صورت شاخه‌های منظم و صاف از تسمه‌آلیاژی برای ساخت قطعات مشخص. بسته‌بندی بارهای سنگین که بیش از هر خصوصیت دیگری مقاومت و استحکام بالا مورد نیاز است استفاده می‌شود. تسمه‌های فلزی در صنوف و صنایع مختلف کاربردهای فراوانی دارند.

فـــولاد رســـول دلاکــان

با سالها تجربه ارزشمند و گرانبها در عرصه تأمین و توزیع انواع ورق آلیاژی و انواع فولاد آلیاژی با گواهینامه ها و آنالیزهای معتبر با ضمیمه نمودن آن به محصولاتش آنرا به مشتریان خویش ارائه داده است. که توانسته رضایتمندی آنان را همواره فراهم آورد. صنعتگر شریف و گرامی از اینکه ما را جهت خرید کالا (فولاد آلیاژی) مورد نیاز خویش، انتخاب می نمایید از شما سپاسگزاریم.

ارتباط با ما
09122136675
02128423820
واتس آپ :09122136675
فکس: 02128423820
اینستاگرام :fooladdalakan
ایمیل: fooladrasuldalakan@gmail.com





:: برچسب‌ها: تسمه آلیاژی , قیمت تسمه آلیاژی , فروش تسمه آلیاژی , تسمه mo40 , تسمه ck45 , تسمه ck75 , تسمه ck60 , تسمه spk , تسمه spknl , تسمه spkr , تسمه آموتیت , فولاد آلیاژی , میلگرد آلیاژی , لوله آلیاژی , ورق آلیاژی , فروش فولاد آلیاژی , قیمت فولاد آلیاژی , مقاطع آلیاژی , فروش مقاطع آلیاژی , قیمت مقاطع آلیاژی , ,
:: بازدید از این مطلب : 24
|
امتیاز مطلب : 25
|
تعداد امتیازدهندگان : 5
|
مجموع امتیاز : 5
تاریخ انتشار : یک شنبه 13 خرداد 1403 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: